niedziela, 12 czerwca 2016

Najciekawsze wątki minionych sezonów

To ten moment, gdy już prawie wszystkie serialowe produkcje udały się na zasłużony wypoczynek. Na dalsze losy Waszych ulubionych seriali będziemy musieli poczekać co najmniej do września. To dobry moment, by podsumować miniony sezon w serialach. Które wątki wzbudzały największe emocje?
Powrót Julki Burskiej
Ta informacja mnie zszokowała. Byłam pewna, że scenarzyści "Na dobre i na złe" na zawsze usunęli postać adopcyjnej córki Kuby i Zosi. Tymczasem zadziorna Julka nie tylko powróciła po latach nieobecności, ale dodatkowo skupiła na sobie uwagę wielu widzów. Możemy zdradzić, że jesienią kobieta przyjedzie do Leśnej Góry z nowo-narodzonym synkiem. Jednak czy dziecko wystarczy, by na nowo połączyć ją z Arturem?
Romans Oli z Klaudią
Chyba pierwszy tak odważny wątek homoseksualny w polskim serialu. Nagłe zauroczenie Oli Klaudią zaskoczyło chyba wszystkich. Dziewczyny nie mają łatwo. Bliscy reagują na nie różnie. Czy to uczucie przetrwa? Na to pytanie być może dostaniemy odpowiedź już w wakacje, gdyż "Na wspólnej" jest jedynym serialem, który nie ma wakacyjnej przerwy.
Trójkąt Agnieszka-Tomek-Asia
Obserwując ten wątek zastanawia się czy scenarzyści w końcu zdecydują z kim zwiąże się Chodakowski. Jak dotąd bowiem policjant manewruje między Joasią, a Agnieszką. Choć w ostatnim sezonie związał, a nawet oświadczył się Asi, to Agnieszka urodziła mu córeczkę. Jesienią mała Helenka na pewno zbliży rodziców do siebie. Ale może mimo wszystko widzowie MjM doczekają się ślubu Tomka z Asią?
Nieśmiertelna Jowita?
Ten wątek to chyba dowód na to, że nawet wybujała wyobraźnia scenarzystów Pierwszej Miłości czasem zawodzi. Najpierw przez wiele miesięcy oglądaliśmy nieustanną walkę o życie Jowity. Gd przyjaciele uzbierali potrzebną kwotę na jej leczenie, blondynka nieoczekiwanie zabrała pieniądze i uciekła! Szczerze miałam już nadzieję, że to koniec tego wątku. Chyba zresztą nie tylko ja :). Radek ułożył sobie życie na nowo, aż nagle w jego drzwiach stanęła właśnie Jowita. Oczywiście cudownie ozdrowiała bez śladów przebytej choroby za to z bagażem nowych problemów, które sprowadziła na najbliższych.
Wojtek ma żonę!
Ten wątek dotyczy jesiennego sezonu "Przyjaciółek", ale muszę przyznać, że wciąż mocno nad nim ubolewam. Od pierwszego sezonu kibicowałam Zuzie i Wojtkowi. Powrót mężczyzny do serialu wydał mi się strzałem w 10., a na kwitnący romans z Markiewicz patrzyłam z wypiekami na twarzy. Niestety okazało się, że brunet ma żonę!
Adam wybiera Kamilę
Muszę przyznać, że przez długi czas zastanawiałam się z kim zwiąże się odważny strażak. Ostatecznie Adam zdecydował, że z Magdą, matką jego syna, łączą go jedynie przyjacielskie relacje. Naprawdę kocha jedynie Kamilę i to właśnie z nią chce spędzić resztę życia. Czy będzie im to dane? Dowiemy się w kolejnych sezonach  :)


Triumf AdWi
Najlepszy wątek zostawiłam oczywiście na koniec! Na ten moment czekałam od kilku ładnych lat. Wiktoria w końcu uświadomiła sobie, że nie potrafi żyć bez Adama. Consalida rzuciła męża i postanowiła zrobić wszystko, by Krajewski nie wyjeżdżał z Leśnej Góry. Jej starania przyniosły zamierzony efekt, a zakochani zamieszkali razem.
recenzja nlo
foty Polsat, TVN, TVP



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz